Hoppa till innehåll

Shitt!

izza_92

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hm. vi börjar om... om du går längst inn i fisken, alra längst inn så finns det tre gångar! strunta i prinsessan just nu... då väljer du en gång och om du väljer rätt så får du slås mot en`` SNORRE`` som sticker upp ur taket! när du besegra t den så öpnas en nu gång av dom tre som fanns innan! då har ett fält försvinnit (( fälten är ett par elektriska snören )) och äfter ett tag så har alla utom en försvunnit! då går du till rumet me hålena i! då har det försvunnit ett par `` fält i ett av hålen `` där hittar du prinsessan! hon tar du, går inn genom , går vidare och lägger henne på en platta som gör att en dörr öppnas! om inte det går så tar du o hoppar ner i ett hål , där fältet försvann! när du kommit ner i rätt hål så tror jag du klarar dej själv....

varsogod! jag heter [email protected] på msn!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm. vi börjar om... om du går längst inn i fisken, alra längst inn så finns det tre gångar! strunta i prinsessan just nu... då väljer du en gång och om du väljer rätt så får du slås mot en`` SNORRE`` som sticker upp ur taket! när du besegra t den så öpnas en nu gång av dom tre som fanns innan! då har ett fält försvinnit (( fälten är ett par elektriska snören )) och äfter ett tag så har alla utom en försvunnit! då går du till rumet me hålena i! då har det försvunnit ett par `` fält i ett av hålen `` där hittar du prinsessan! hon tar du, går inn genom , går vidare och lägger henne på en platta som gör att en dörr öppnas! om inte det går så tar du o hoppar ner i ett hål , där fältet försvann! när du kommit ner i rätt hål så tror jag du klarar dej själv.... 

varsogod! jag heter [email protected] på msn!

men för att slåss mot de elektriska snörena måste jag ha bumerangen !!! var e den??? och hur får jag upp henne för väggen??? eftersom det är där knappen är!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ta eld attakken som man får utan för slottet bakom en sten! annars så ta slang bellan!

mmm... men nu har prinsessan hittat "the spirutal stona of water" å då kommer ju den där grejen hur ska man "döda" den???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ta eld attakken som man får utan för slottet bakom en sten! annars så ta slang bellan!

har inte spelat ocarina of time på ett tag nu men jag antar att du menar det rummet där ruto åker upp på en plattform och ner kommer en fiende som sedan kommer att åka runt runt på golvet...kommer inte ihåg riktigt men jag har för mig att du ska springa före den tills du ligger alldeles bakom dem och slår med svärdet lr nått...lr var det bomurangen?? :huh: kommer inte ihåg riktigt men du ska iaf komma bakom fienden och göra något med hans svans

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej men efter det ska man ju åka med plattformen o hoppa på de där sakerna men sen då?? då åker man ju ner med den där plattan (inteplattformen) o då kommer man ju till en blå knapp men hur får jag den att hålla sej nere?? ruto är ju hoss bossen lr nåt!! för jag kommer ju ingen stans annars

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...