KazeN Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Jo så heter han. Själv diggar man "smells like nirvana" och "amish paradise." Särskilt videorna. Like a surgeon är inte bra men videon är ganska rolig :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Polka Power! håller me :D den äger hårt [EDIT]: Ops den här tråden är 1 år gammalt :P Redigerat 20 December 2006 av Ravenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 White and nerdy! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Weird al äger ju..men hans intervijuer är ju bättre en musikvideorna..xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Yankovich heter han -.-' å han aeger så grymmt hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 han e väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 crazy al har ju funnits i drygt 20 år menjag tycker det e dåligt att han gjorde om nirvanas låt smells like teen sprit. e det bara för att han visste att sångaren sköt sej själv i skellen elr!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Yankovich heter han -.-' å han aeger så grymmt hårt! Yankovic. ;) ranchit: nej... ? Han gör ju parodier på nästan alla kända låtar. Redigerat 21 December 2006 av Ravenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag tycker också att hans låt My name is Darth Vader är :cool: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Han är så j*vla bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Jag gillar inte honom riktigt, han är för dålig helt enkelt. En fjantig artist, som snart är bortglömd helt. Har hört White and Neardy t.ex. och den är ju bara så fjantig, jag vill lyssna på riktig musik inte någon ”göra sig till musik”. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag gillar inte honom riktigt, han är för dålig helt enkelt. En fjantig artist, som snart är bortglömd helt. Har hört White and Neardy t.ex. och den är ju bara så fjantig, jag vill lyssna på riktig musik inte någon ”göra sig till musik”. Det är ju en parodi. Har du ingen humor? Eller så fattar du inte texten bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.