Mr.Dumbom Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Eftersom Qwix inte fungerade så bra för mig så kör jag XBOX ISO Transfer och det fungerar bra! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag har kopplat ihop min dator och xboxen med en korsad kabel... Har laddat ner FlashXp elr hur det nu st<avas men jag förstår inte hur jag flyttar filer???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Hur instrallerar man det på sin Xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 man måste inte installera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Vad behöver man för sladd för att kunna skicka ? // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 man måste inte installera det. Vad ska man då göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Vad behöver man för sladd för att kunna skicka ? // Waddis :gitarr: 1 korsad skulle jag tro!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Vad behöver man för sladd för att kunna skicka ? // Waddis :gitarr: Är det inte vanlig Bredbandkabel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Inte när man ska skicka filerna melan datorn och xboxen. Då är det en korsad som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Inte när man ska skicka filerna melan datorn och xboxen. Då är det en korsad som gäller. Var får man tag på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 man kan köpa det på typ onoff eller siba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Heter den bara korsad :blink: // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg