Slasktratt Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ska moderatorerna och admin enas om den som varit trevlig? -.-. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Ja eller något sånt, fast kanske skulle man kunna ha non sorts omröstning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Jag tycker inte det är någon bra ide, för det skulle bli så in i bänken mycket smörande då och de som får varningar kommer så världens flipp på den som gett en varningen, något som vissa redan gör... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) ja om man ser det på det sättet. Redigerat 21 Juni 2005 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 jag tycker vi behöver nötskal som NesseN. Fast inte som #21. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) Ännu en som ska laga mat... vad menar du? jaa såklart, nån som "rör om grytan lite". har jag förstått rätt? :huh: Det här har förresten inget med varningar att göra. Det har med hur man är mot andra att göra. Jag håller med dig Liquid Silk och Rallypacker, det är kul med några som är lite "tuffare" , bara det inte går för långt. Redigerat 22 Juni 2005 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Ännu en som ska laga mat... vad menar du? jaa såklart, nån som "rör om grytan lite". har jag förstått rätt? :huh: Det här har förresten inget med varningar att göra. Det har med hur man är mot andra att göra. Jag håller med dig Liquid Silk och Rallypacker, det är kul med några som är lite "tuffare" , bara det inte går för långt. Går det att ha tuffare än NesseN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 ni och era "-.-" Lite svårt att hålla reda på alla medlemmarna för det finns nog ca 1000 aktiva. Vi kanske kan ha ett pris för den som stavar finast med? :D *sarkasm* Nää, det ska vara som det är, jag orkar inte vara bland falska folk hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Det kan ju vara bra..fast det skulle ju också gå om du eller någon annan väljer ut en och skickar fuskamynt till den personen som du tycker har varit trevligast.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 måste jag välja mellan 12382 användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.