Zonix Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) Skriv vad ni heter,era lvlar,jobb som ni har på mapleStory Själv har jag en lvl 24 Thief(rouge) den heter Zonix jag har också en lvl 8 magican(magican) den heter Dumbledore92 Gå inte off topic som vad är hemsian, kostar det o.s.v Redigerat 19 Oktober 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Förlsåt för offtopic men jag kan inte gå in på min...vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 skicka pm, har du skapat ett account? laddat ner spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Hade en lvl 15 Warrior, men deletat den, ska göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 skicka pm, har du skapat ett account? laddat ner spelet? Ja min gubbe är några levlar högre än dina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 skicka pm, har du skapat ett account? laddat ner spelet? Vad händer när du öppnar MapleStory? Kommer du till inloggnings rutan? Vad händer då när du loggar in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 När jag klickar på den blåa pricken där det står Global så kommer det nåt om att jag kanske valde fel gateway eller behöver ändra någon inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Vad menar du med Global? Jag dubbelklickar bara på maplestory som ligger på mitt skrivbord, kommer in till inloggningen. Skriver in mitt acc och pass och klickar på login, så väljer jag en värld. Och channel och dubbelklickar på min gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 ARG! Jag har en gammal version då*Slår sig själv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 (redigerat) Level 27, Scania, Magician. Adda inte mig. Har 19 på BL och 3 st vill adda mig.. svårt o avgöra. Jag har just fått en scroll av en quest som e värd 600k ^^ Jag har spelat sen 3 dagar efter realeasen Redigerat 23 Juni 2005 av Naokin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Va dumt dom har tatt bort mitt account jag får börja om :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Va dumt dom har tatt bort mitt account jag får börja om :(. Synd jedi. :( Fast det går ändå rätt fort att levla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.