xingfu150 Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 okej... jag har en fråga! vad heter ALLA bossarnas namn i nummer-ordning? det har jag länge undrat! nån som vet? det gäller ocarina of time! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 okej... jag har en fråga! vad heter ALLA bossarnas namn i nummer-ordning? det har jag länge undrat! nån som vet? det gäller ocarina of time! The Great Deku Tree - Queen Ghoma Dodongo's Cavern - King Dodonogo Jabu-Jabu's Belly - Barinade Forest Tempel - Phantom Ganondorf Fire Temple - Volvagia Water Temple - Morpha Shadow Temple - Bongo Bongo Spirit Temple - Twinrova Ganon's Tower - Ganondorf Hoppas det é all nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 hueo! cooolt du är duktig på zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) hueo! cooolt du är duktig på zelda! hehe, tack :) men om jag ska vara ärlig så var det ett tag sen jag spelade Ocarina of Time så jag hade glömt några namn på bossarna, så jag fick kolla upp dem för att ge rätt namn :) Redigerat 24 Juni 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 okej!vet du hur man får bossnyckeln i vatten templet? snälla hjälp mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) okej!vet du hur man får bossnyckeln i vatten templet? snälla hjälp mej! oj...vatten templet är inte riktigt min grej... tyvärr så är det vattentemplet jag gillar minst på spelet och kommer ihåg mist från..kan några av de andra hyfsat bra..men inte vattentemplet...kommer mest ihåg alla nivåer som man ska sänka och höja för att kunna klara det..tyvärr :( Redigerat 24 Juni 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 okej... om du kommer ihåg så skriv till mej på [email protected] det är MSN! vad är din MSN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) okej... om du kommer ihåg så skriv till mej på [email protected] det är MSN! vad är din MSN? ok..det kan jag göra..du kan gärna fråga om du har nått problem med nått annat tempel Redigerat 24 Juni 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 okej! hur får man melodin till shadow tempel? jag har fått den en gång men sedan började jag om på nytt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 okej! hur får man melodin till shadow tempel? jag har fått den en gång men sedan började jag om på nytt! hmm..får du inte den efter att du klarat brunnen i Kakariko?? har för mig det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Nej man får Nocturne of Shadow före man klarar brunnen. Och du glömde Ganon på din lista :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 ja ja ja!!!!! men HUR????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg