Hoppa till innehåll

Fuska.se Träff


pollenallergi
 Dela

Rekommendera inlägg

Klart det ska va i sthlm! Där bor ju jag ju!! ;)

 

Men jag tycker flera träffar låter bättre... palla åka tåg till gbg.. kostar och jag har inte råd...

 

Alltså träff vore skitkul... har tänkt på det ett par ggr tidigare... men jag är ingen person som orkar samordna sånt. Bra inetsiativ NesseN... applåd för dig. :cool:

 

Men ska man kanke ordna med en lokal lr så kan det ju kosta. Inträdesavgift?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Mellan Svealand och Norbottens topp. Kolla en karta och se vilken stad. Det skulle vara bäst enligt mig.

 

Åsele Marknad (pågår under mitten av juli, mycket folk i Åsele då, resten av året är det dött där) kanske skulle vara ett bra tillfälle isåfall? (Geografiskt sett)

Däremot bor de flesta längs kusten så Umeå eller Örnsköldsvik skulle nog vara det bästa alternativet.

Umeå är ju en stad som det iallafall händer saker i, det gör det inte i Dövik eller Skellhell så valet blir nog ganska enkelt. ;)

 

Nu lär jag däremot inte dyka upp på någon fest.

Den i Stockholm kanske jag kollar in snabbt på efter AIK-Löven eller Bajen-Löven.

1-4/3 befinner jag mig iallafall i Svealands huvudstad, kanske man ser till någon "ffs:are" (medlem på forum.fuska.se) då. ;)

 

Orzon: Forza Norrbotten! :P

Själv är jag född & uppväxt under de mindre åren i Kalix.

 

Kola king: Festa loss vid Rådhusgrillen med några kebabrullar skulle väl vara något? ;)

Visst har du käkat kebabrulle från den vagnen?

Jävligt gott.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det skulle vart i Umeå för dom som bor i Norra delen skulle det int vart nån fara för mig det är ju bara ungefär 14 mil dit från Skellefteå. Jag ska även till Umeå och vara där i 3 dagar (eller mer dagar) när min syrra ska ha fotbollscup där. Men om det skulle vara en träff i Umeå när skulle den varit då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.nu VS .se!

 

Så får vi se vilken sida som är bäst ;3

 

.nu är hur oseriös som helst nuförtiden... Det går ej att vara där....

 

Vi skulle vinna ganska lätt på slagsmålet... Är ju typ bara massa små 13-åringar på .nu... Här har du ingen uppskattning för din boxning...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...