Gäst megamuppen Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Äh, jag kommer nog inte om de blir nått.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) Äh, jag kommer nog inte om de blir nått.. -.- Ehm, du kommer inte om det blir nåt, men du kommer om det inte blir nåt...? Snarare tvärt om va... :P NesseN: Nu gör du mig bara ännu mer nyfiken ju, fusk! >:P Edit: Slarvfel. Redigerat 30 Juni 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Jag kommer inte, nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ju fler desto bättre om det blir av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jag kommer nog om jag får för mina föreldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 En Fuska.se-Träff utan 0013 är som en köttbulle utan kött. Inte mycket. Mig kvittar det vart ni organiserar den, jag kommer i vilket fall. Helst i Göteborg, eftersom det finns några Göteborgare jag skulle vilja ge hårda vänskapsklappar i ryggen. Draghon för att nämna någon. Hoppas oxå att Admin självklart kommer. Tulgahr borde oxå hänga på tycker jag allt.. ;). Minst 30 pers. Några som man vet vilka de är. Viktigast utav alla är # 21, för att se vilken hockeybiff han egentligen är. Stormintresserad utav att se om han verkligen har rysk superhockeyfrilla som dom hade förritiden, ryktena går ju. Jag har övat hela sommarn på armbågstacklingar intill garageporten oxå, nu j*vlar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 kanske dyker upp också, men bandet och sånt så får ni lite sketa bra live musik på allt också ;) då blir alla glada, om ni var sura innan, annars så blir ni anu mer glada när ni hör våran otroligt superheta rockband... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 dyker upp om det är i göteborg.... (och om det är i slutet på augusti eller nåt... reser bort imonn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Kommer iaf det är i gbg men ite i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag tycker absolut att detta ska bli av, men med så många som möjligt. Det verkar ju precis som det är fler som vill ha det i Göteborg, då blir det ju bäst där. Annars är ni så välkomna att ränna ner hit till Höör, jordens paradis. Jag bjuder laget runt på en Pepsi Max utanför Höörs Livs. Detta borde bli av, förr eller senare. Bara nån kan arrangera det i Göteborg. Bäst vore om Admin gjorde det trotsallt.. ? Nana, just a few, you know what to do, we came to funk you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 (redigerat) Tycker det har varit mycket snack om Vart de ska vara. De borde bli bestämt någon gång -.- . ska ändå dra ner te kävlinge den 30. Redigerat 19 Juli 2005 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Burken. Jag har sagt själv, efter sommaren. -.- För jag hinner inte denna sommar. Tyvärr. :* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.