Lander Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) NesseN sa då i The space att han bodde i en förort utanför Stockholm om inte jag är helt ute och cyklar ;) [Edit] det var mem som bodde i Höör inte Ness Redigerat 25 Juni 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 jag tycker vi helst ska ha det i Stockholm då, eller i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Tja, det är bara 20 mil nåt sånt... Men det skulle nog alltid ha gått på nåt sätt.... Vore kul om det inträffade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 men kan inte nån göra en omröstning med olika områden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 men kan inte nån göra en omröstning med olika områden? Nja, dem flesta kommer ju i sånna fall rösta på Gbg... Bättre att ha i Sthlm.... Ligger mer i mitten av Sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Ps huvudstaden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) men de flesta bor i gbg området tror jag draghons ide var jätte bra... de som bor i gbg har en träff, de som bor i stockholm en annan.... Redigerat 25 Juni 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag vill träffa en del i GBG, så det är väl bättre att han EN träff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag kommer nog om jag får, iaf om det är i sthlm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Tja, det är bara 20 mil nåt sånt... Men det skulle nog alltid ha gått på nåt sätt.... Vore kul om det inträffade.... Bra om du kommer, Då ska jag äga dig i SSBM :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 kommer om det e i Gbg :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 vore kul men bor 10 mil utanför göteborg så ja kan någ inte komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.