Claudia Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Klart det ska va i sthlm! Där bor ju jag ju!! ;) Men jag tycker flera träffar låter bättre... palla åka tåg till gbg.. kostar och jag har inte råd... Alltså träff vore skitkul... har tänkt på det ett par ggr tidigare... men jag är ingen person som orkar samordna sånt. Bra inetsiativ NesseN... applåd för dig. :cool: Men ska man kanke ordna med en lokal lr så kan det ju kosta. Inträdesavgift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Om det skulle vara i norr någon som skulle tänka sig vilken stad som då skulle vara samlingspunkt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Mellan Svealand och Norbottens topp. Kolla en karta och se vilken stad. Det skulle vara bäst enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 (redigerat) Mellan Svealand och Norbottens topp. Kolla en karta och se vilken stad. Det skulle vara bäst enligt mig. Åsele Marknad (pågår under mitten av juli, mycket folk i Åsele då, resten av året är det dött där) kanske skulle vara ett bra tillfälle isåfall? (Geografiskt sett) Däremot bor de flesta längs kusten så Umeå eller Örnsköldsvik skulle nog vara det bästa alternativet. Umeå är ju en stad som det iallafall händer saker i, det gör det inte i Dövik eller Skellhell så valet blir nog ganska enkelt. ;) Nu lär jag däremot inte dyka upp på någon fest. Den i Stockholm kanske jag kollar in snabbt på efter AIK-Löven eller Bajen-Löven. 1-4/3 befinner jag mig iallafall i Svealands huvudstad, kanske man ser till någon "ffs:are" (medlem på forum.fuska.se) då. ;) Orzon: Forza Norrbotten! :P Själv är jag född & uppväxt under de mindre åren i Kalix. Kola king: Festa loss vid Rådhusgrillen med några kebabrullar skulle väl vara något? ;) Visst har du käkat kebabrulle från den vagnen? Jävligt gott. Redigerat 27 Juni 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 I Umeå (ligger i västerbotten för dom som inte vet) finns det ett stort torg med ett par resturanger och hamburgar syltor, skulle kunna gå för dom i närheten. Annars kanske man skulle kunna snacka med Admin eller nåt om en Fuska.se träff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Om det skulle vart i Umeå för dom som bor i Norra delen skulle det int vart nån fara för mig det är ju bara ungefär 14 mil dit från Skellefteå. Jag ska även till Umeå och vara där i 3 dagar (eller mer dagar) när min syrra ska ha fotbollscup där. Men om det skulle vara en träff i Umeå när skulle den varit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 .nu VS .se! Så får vi se vilken sida som är bäst ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 .nu VS .se! Så får vi se vilken sida som är bäst ;3 Javisst, den som håller masken längst utan att kasta ur sig förolämpningar vinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Nej. De som ligger nerslagna på marken först förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Hihi, ja det låter finfint hörrudu. Men, sånt bevisar faktiskt ingenting, även om fast vi skulle vinna.. Vi har ju nebbig som tager en höna. Jamen, hej vi hörs. Du snor då bara min idéer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 .nu VS .se! Så får vi se vilken sida som är bäst ;3 .nu är hur oseriös som helst nuförtiden... Det går ej att vara där.... Vi skulle vinna ganska lätt på slagsmålet... Är ju typ bara massa små 13-åringar på .nu... Här har du ingen uppskattning för din boxning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Då är det väl bara för Admin att ringa runt lite för att få tillstånd att anordna ett blodigt slagsmål i centrala Stockholm... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.