Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) Som ni vet kostar det 20 kr för en månad med fuska-vip (skaffa det gärna!). Det förslag som jag vill ha igenom är att man kan få lite rabbat om man skaffar fler vip på samma gång. Exempel på pris-lista: 1 månads fuska-vip: 20 kr 3 månaders fuska-vip: 50 kr 6 månaders vip: 80 kr 12 månaders vip: 140 kr Så systemet bygger på att det blir billigare ju längre vip man skaffar. Vad tycker ni om den här idén? Redigerat 24 Juni 2005 av Rallypacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Som ni vet kostar det 20 kr för en månad med fuska-vip (skaffa det gärna!). Det förslag som jag vill ha igenom är att man kan få lite rabbat om man skaffar fler vip på samma gång. Exempel på pris-lista: 1 månads fuska-vip: 20 kr 3 månaders fuska-vip: 50 kr 6 månaders vip: 80 kr 12 månaders vip: 140 kr Så systemet bygger på att det blir billigare ju längre vip man skaffar. Vad tycker ni om den här idén? bra idé ! :) . . va tycker ni om de fuska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Det låter som en bra idé, jag tror att fler skulle skaffa vip och då tjänar Fuska.se mer pengar! :) Jag håller helt med, vi får bara se vad Admin säger... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 jag skulle lätt skaffa typ 6 månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3m dragon Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 jag med mycket bättre oich fuska.se skulle få in mycket mera pengar vad tycks admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 1 År VIP - Gratis? :) nä men seriöst, det finns ju redan nu personer som alltid köper in fuska vip varje månad. jag tror inte fler skulle göra det senare. 10 kronor, whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Problemet är att de inte finns något smidigt sätt att ta betalt för mer än 1 månad åt gången :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Problemet är att de inte finns något smidigt sätt att ta betalt för mer än 1 månad åt gången :/ Hur menar du med "smidigt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag tycker att det låter som en bra idé! Tror att fler skulle köpa det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Hur menar du med "smidigt"? Jag antar att den sms-tjänsten som Admin använder inte funkar med mer/mindre än 1 månad i taget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Problemet är att de inte finns något smidigt sätt att ta betalt för mer än 1 månad åt gången :/ Nu kan man bara köpa VIP i en månad, den tjänsten är på en sms-nummer om man ska kunna köpa VIP för t.ex. 6 månader, 12 månader osv så behövs det en sms-tjänst för de olika köpen om man kan säga så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Problemet är att de inte finns något smidigt sätt att ta betalt för mer än 1 månad åt gången :/ Ok, kan man inte ha samma nummer för alla, men att man ska skriva olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.