vdsavasfvds Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 www.cheat-network.cc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 :P JAG VET ETT SKIT BRA FUSK/TIPS DU DÖDAR NÄSTAN ALLA PÅ SERVERN DET KALLA TRÄNA OCH BLI ETT PROFS UTAN FUSK!!! LAMERS håller med dig det e riktigt fusk till cs inget fusk slår det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Vilka är Officiella banor...? De_dass cs_ass-ault de_pro-digy cs_shitaly osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 någon som har någon bra hemsida med fusk till cz och source ?? skriv den i så fall! min kompis vill ha fusk till dem spelen :ph34r: :ph34r: :ph34r: "Min kompis" HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA JO Visst!.. haha :D skyll ifrån dig!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 det är därför cs är från 12! småbran fuskar och lär sig att fuska. jag tycker man ska spelar ärligt!!! utan fusk 12?? e d inte 16 :huh: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Fuska inte! och bli bra istället <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bård Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 www.cheat-db.com bra fusk sida . allt finns där , till er som vill fuska. www.cheat-db.com Den här hemsidan kommer ni avguda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Orka fuska på cs, kul ibland men det blir inge kul efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Tycker inte att du ska fuska men iaf: Klicka här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag spelade för ett tag sedan, jag njöt för jag inte fuskade, jag skulle râda dig till att inte fuska i shooters-online,det kommer bli ett h*lvete sâ lyd mitt râd om du tycker att det blir boring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 :angry: fuska inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heffa-San Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Altså. CS var (och är) ett bra spel, men sen kom ju alla små wallhackande 9-åringar som tycker det är skoj att förstöra för folk. Enda bra server jag spelat på är typ UK-servrar. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg