Apoca Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2005 det var därför jag föreslog att man kunde stänga av animeringen... var det inte någon som läste inlägget?... Citera
admin Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 Tycker det är skönare utan animerade bilder. Jag tycker att dom drar åt sig FÖR mycket uppmärksamhet och dom irriterar ögonen när man läser text så jag får typ svårt att koncentrera mig. Det är anledningen till varför det inte är tillåtet och varför det kommer att fortsätta att inte vara tillåtet med animerade avatars. Citera
FireFly Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Tycker det är skönare utan animerade bilder. Jag tycker att dom drar åt sig FÖR mycket uppmärksamhet och dom irriterar ögonen när man läser text så jag får typ svårt att koncentrera mig. Men jag gillar Apocas idé om att man ska kunna dela storleken på sin avatar och en signaturbild, så kan man ha en liten bild i signaturen också...! :) Citera
KazeN Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Vad har du för användning av det då? Du kan ju använda presentationen istället. Citera
Mezox Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Vad har du för användning av det då? Du kan ju använda presentationen istället. Att båda syns... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.