Thunder Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Men det är svårt att hoppa så där brevid blommorna Jag ska köpa ett nes har lånat syrrans innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Ingen omöjlighet. Inte en fejk på nåt vis om nån skulle få för sig det, detta går att göra. En NES är ju inte den snabbaste maskinen, så det går att "lura" den när man borde dö, en konst som jag inte kommit på hur man gör. Det går väl bara snabbt, och så hinner den inte tänka innan man kommer till nästa event. Alla har vi väl sett Tetrisfilmen då en japan lyckas hänga sin NES så att poängräknare går upp till maximalt antal siffor i 9or? (999 999 999) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 oj, han var verkligen grym... men verkar väldigt svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 När du kommit in på SDA klicka på gamelist, sedan klickar du på super mario bros...Då kommer du in till en annan sida där det står något med "best time :" då ska du trycka på lnken som anvisar rekord tiden. Därefter är det bara välja vilken kvalité du vill ha på filmen så laddar du ner... PS. Du kanske måsta fixa denna codec som står angiven <{POST_SNAPBACK}> [/quote när du nästan satte rekordet spelade du på pal då? Om du gjorde det så kan d ha rekordet. Om rekordet är på ntcs så har du rekordet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Nej... Jag klarade Smb 1 på typ 5:45. Det blir lite sämre/nästan lika bra som världrekordet. Jag klarade spelet helt klockrent bara att jag tog blomma =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 jag klar världs rek nästan på 05:30 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Men. hur ser man på filmen? jag vet hur man gör men ska det behöva ladda jätte länge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 27 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Men. hur ser man på filmen? jag vet hur man gör men ska det behöva ladda jätte länge? När jag skulle se filmen så funkade det inte för mi häller först. Men jag laddade hem filmen i stället. Höger klicka och tryck på spara mål som. :) Du behöver också ett annat program istället för Windows Media Player. :blink: Ladda hem tex: VLC media player och det kan du ladda hem från tex DC++ eller www.download.com :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Dom var grymma, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 30 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Dom var grymma, Det har du f*n rätt i :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 HÄR är också en film. den matchar inte denna som du la ut men den är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Han är inte dålig ni :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg