Hoppa till innehåll

Super Mario Bros!


Basse
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ingen omöjlighet. Inte en fejk på nåt vis om nån skulle få för sig det, detta går att göra. En NES är ju inte den snabbaste maskinen, så det går att "lura" den när man borde dö, en konst som jag inte kommit på hur man gör. Det går väl bara snabbt, och så hinner den inte tänka innan man kommer till nästa event. Alla har vi väl sett Tetrisfilmen då en japan lyckas hänga sin NES så att poängräknare går upp till maximalt antal siffor i 9or? (999 999 999)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

När du kommit in på SDA klicka på gamelist, sedan klickar du på super mario bros...Då kommer du in till en annan sida där det står något med "best time :" då ska du trycka på lnken som anvisar rekord tiden. Därefter är det bara välja vilken kvalité du vill ha på filmen så laddar du ner...

 

PS. Du kanske måsta fixa denna codec som står angiven

[/quote

 

när du nästan satte rekordet spelade du på pal då? Om du gjorde det så kan d ha rekordet. Om rekordet är på ntcs så har du rekordet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Men. hur ser man på filmen? jag vet hur man gör men ska det behöva ladda jätte länge?

 

När jag skulle se filmen så funkade det inte för mi häller först. Men jag laddade hem filmen i stället. Höger klicka och tryck på spara mål som. :)

 

Du behöver också ett annat program istället för Windows Media Player. :blink:

 

Ladda hem tex: VLC media player och det kan du ladda hem från tex DC++ eller www.download.com :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...