Vitdom Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Hej, jag har hittat en arikel på expressen om UFO: <UFO> Jag tycker att det inte är något ufo för att om man sparar bilden på datorn och granskar den närmare kan man se att det är en fyrkant runt ljuset! Jag tror att de luras: antingen så har de kopierat in ljuset från någon bild eller så har de målat ljuset själva: jag andvände paint och försökte bygga ut ljuset och det gick! (det var jätte lätt.) Nu frågar jag : Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 nja, detdär ser ju ut som vadsomhelst. dessutom en enkel match att fixa till som sagt var så personligen tror jag inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Jag är inte på humör för att anstränga ögonen, men det är helt klart en fyrkant där, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) Det är inte ett UFO, men det kan vara någon som eldar :P själv så tror jag nog inte på UFO'n Redigerat 2 Juli 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 enligt en sökning siktas 10 000 UFO:n runt om i världen per år. vilken poppulär planet vi bor på! :rolleyes: nä men allvarligt, jag tor inte att vi är ensama i universum men de där tror jag int är ett ufo.... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Tänk så dåligt de gjort ljuset jag ändrade på den och nu så finns det ingen fyrkant runtom. :P Tänk att de inte kunde göra det när jag kan det... http://img296.imageshack.us/img296/2981/ufoskenny3759vi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Det är inte ett UFO, men det kan vara någon som eldar :P själv så tror jag nog inte på UFO'n LÄSTE DU INTE ARTIKELN?: Ljus-skenet rörde sig och man såg det bara i 15 sekunder! :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Fyrkant? Jag ser ingen fyrkant. Var är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Det suddiga runt ljuset. Noise i PS snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Tänk så dåligt de gjort ljuset jag ändrade på den och nu så finns det ingen fyrkant runtom. :P Tänk att de inte kunde göra det när jag kan det... http://img296.imageshack.us/img296/2981/ufoskenny3759vi.jpg Jag ser fortfarande en liten synlig fyrkant runt ljuset! (men du fixade det nästan) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 dom eldade och släckta elden efter 15 sekunder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 om denna tråd ännu är aktiv så tror jag det där var nån med mycket reflexer på sig som gick ner bakom en kulle, asså först går han i 13 sec synlig sen går han ner för kullen i 2sec så försvinner ljuset för jägarna och dom ser inte kullen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.