gurkis_nr1 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Vilken är egentligen bäst, Mario lr Zelda? Skriv vad du tycker här...jag tycker Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Jag tycker Mario, för han är en klassiker! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Båda e lika bra :D (borde inte detta vara en omröstning?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Svårt val.... Men Mario har alltid vart min favorit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag gillar mario han är en äkta classicer men jag gillar honom mest för att jag brukade se ett prugram om honom när jag var liten :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag gillar mario han är en äkta classicer men jag gillar honom mest för att jag brukade se ett prugram om honom när jag var liten :visslar: dom kollade jag också på.. Vi har några filmer hemma... Men jag måste säga Zelda på det här.För varje gång ett zelda spel kommer så vet man att det är något..det finns inget misslyckat zelda spel..men mario....det finns bara för mycket med honom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Gillar Mario men de nya spelen...Mario Party, Tennis, Golf, Sitter på toa, äter lasagne och basket...Lite knäppa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Det som jag inte gillar med Mario är att spelen är så lätta! Men jag tycker ändå Mario. Skojja Zelda är bäst solklart! Och anledningen står här åvanför :bah: Redigerat 20 Juli 2005 av LaAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Zelda, det känns på nåt sätt mer seriöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Zelda, det känns på nåt sätt mer seriöst. Men snälla, flyggande sköldpaddor, svampar som gör dej stor och feta, italienska rörmokare(hemska tanke)http://img80.imageshack.us/img80/5932/marioluigiglasssmall3kt.gif Redigerat 6 Juli 2005 av K.K. Slayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Vilken är egentligen bäst, Mario lr Zelda? Skriv vad du tycker här...jag tycker Zelda Ingen av dom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg