Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Det går jätte segt i fuska.se nu oftast händer det så att det blir error när jag postar ett inlägg. Blir så jäkla förbannad. Det kan inte va min data den är så jätte snabb så jag tror inte det. Och 8 mb s linje har jag så jag tror inte det är min datas fel eller internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 hmm, här går det gööör snabbt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag tycker också att sidan har blivit bättre, men lite snabbare kunde det allt gå.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Igår (tisdag) så funkade knappt sidan för mig, för seg... men nu är det bättre igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 den ligger nere allt oftare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 För mig är snabbheten alldeles utmärkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Nu så är det bra igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Fatosh, det kan ha varit en störning i brebandet, ifall du har trådlöst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Mitt brandvägg va lite konstig så jag stängde av den och satte på igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 om du har program brandvägg; kolla så inte både den och windows inbyggda är aktiverade. då går det segt och många sidor kommer du inte ens in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 En annan sak jag såg var att Fatosh *hrm* Bitlordade, och det segar ner internet enormt ibland. Så är det iallafall för mig. Det var bara en åsikt/ett tips, så.. (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Sidan fungerar som smör som rinner på gräsmattan, i stekhet sol. Det flyter på bra, tills man kommer till en fetsten. Då kommer allas livräddare Ultra Uffe och flyttar stenen. En sten kan oxå vara ett tillfälligt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.