mario 357 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag har hört att många har classic mode på super smash brothers 64. kan någon säja mig hur man skaffar det snälla?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) Det är väl samma sak som Single Player? Finns inget Classic Mode..... Då man inte fuskat till sig det... Redigerat 5 Juli 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 aa...?lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 menar du Musroom kingdom banan? den är ju av klassiskt nintendo stil. Alltså, för er som inte förstår, det är den bana som man ser ovanför random stage ikonen. Inte peach's castle alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 det är väl den banan man kan åka inn genom rör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Just precis, för att få den så ska man klara spelet med alla karaktärer. (jag har klarat spelet för ett bra tag sedan, så jag vet allt om ssb) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Har klarat spelet för typ när det kom ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag har också klarat ut det Har ingen anning om hur jag fick den :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 För att få den banan ska man spela VS Mode 50 gånger. Jag är inte helt säker men jag har fått banan bara av att spela VS Mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krowel Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 för att få banan måste ha klarat med alla karaktärer 1player-game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg