Goron_ Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Revolution kommer också ha trådlösa kontroller, kanske sony med men jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 PS3 ska också ha trådlöst.. Det är det som är "inne-grejen" på nästa generations konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Vad fasiken har det med ämnet att göra om Ps3 och Rev~ är trådlöst eller inte? Här diskuterar ni Tresextios trådlösa handkontroller, inget annat. Tack för mig :* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 december har jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Vad fasiken har det med ämnet att göra om Ps3 och Rev~ är trådlöst eller inte? Här diskuterar ni Tresextios trådlösa handkontroller, inget annat. Tack för mig :* Han har ju rätt, och det är faktiskt fakta runt 360 också. Både Ps3 och 360 kommer ha trådlösa kontroller för det verkar bli den nya standarden, eller "trenden". Angående Revolution så vet man ju inte eftersom inga handkontroller ännu har visats upp. Vad tror ni om 360s fronter då? Nåt som kommer vara så trevligt som det verkar nu, eller bara en onödig finess? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 En onödig finess, Tycker att 360 e snyggt precis som det e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Kommer att köpa en ny fron nästan direkt! SÅ Cool idé! Men antagligen kommer original kosta 400:- så man får nog rikta sig till dom kommande piratkopiorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg