admin Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Nu lanseras ett nytt skal för alla med FuskaVIP. Skalet heter Ljusblått och är en variant av det vanliga skinet. Vi lanserar skalet för att vi vill ge våra medlemmar som stöder sidan något extra och ett skal blev det. Vill du testa skinnet, så gå in på din profil och SMS:a koden för FuskaVIP. Som FuskaVIP stöder du Fuska.se och får dessutom en massa extra funktioner, http://forum.fuska.se/Fuskavip-t33177.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Jag diggar det hårt :D. Särskilt varningsknapparna För er "dödliga" som inte kan se dem har jag tagit en print, för att jag är så otroligt snäll http://img230.imageshack.us/img230/6356/he...dpluppar6mo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Sexigt värre ^.^ Dessvärre liknar det det vanliga skinnet väldigt mkt där det står: Galleria Spelhörnan Grupper Affär Hjälp Sök Medlemmar Kalender Annars är knapparna riktigt grymma, och färgerna passar in överallt ;) Jag ger den iaf 4,8/5 ;O Lätt värt att skaffa FuskaVIP och detta skinnet. Du får även massor andra funktioner med FuskaVIP ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 naturligtvis var ni tvugna att släppa skinnet 5 timmar efter att min VIP gått ut... kan ingen posta en hel skärmbild, då kanske ännu fler skaffar VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) oki, sry för dubbel men... på admins uppdrag kommer här: dumpar från det nya skinnet ljusblå! Redigerat 16 Juli 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Kan moderatorer se det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Moderatorer/Admin har alltid tillgång till de skins som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 oki, sry för dubbel men... på admins uppdrag kommer här: dumpar från det nya skinnet ljusblå! Det måste ha blivit nåt fel för den ser ju exakt ut som den vanlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Än så länge är det bra. Men säg inte att fuska.se blir ett av de skitställena som man måste betala för varje minsta funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 oki, sry för dubbel men... på admins uppdrag kommer här: dumpar från det nya skinnet ljusblå! nix, det gör det inte! lite likt är det men du måste ha en väldigt konstig skärm eller vara färgblind för att inte se någon som helst skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 jag är vip... men det är samma gamla skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 jag är vip... men det är samma gamla skin Pröva och ändra där nere där man ändrar skin :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.