Foxyrock Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) haha nu fattar jag APAroid och andross. jo på så sätt så är dem ju det men det är dem ändå inte eftersom apa på engelska heter ape och monkey så(fråga inte vad dem heter på japanska) men jag tar det som ett skämt så ingen fara :D Redigerat 31 Juli 2005 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 njaaa, jag vet inte, har inte spelat det, men tänker köpa det när det blir billigare! mycket bättre än när det kostar typ 700 spänn! det är mycket, jag rekomenderar att vänta tills det blir LITE billigare! typ fyra, tre hundra är OK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 men hadlingen står ju i boken första sidan! :blink: där står de om alla starfox spel(handlingen) ps.denna spel handlar ingenting om andross........ :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 jag gillade inte 1an så jag kommer inte köpa 2an. fast jag gillar inte fox och dem i huvudtaget 1:an är till Super Nintendo...2:an kom alldrig ut om man inte räknar Star Fox 64/Lylat Wars som 2:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 jag gillade inte 1an så jag kommer inte köpa 2an. fast jag gillar inte fox och dem i huvudtaget Han menar Väl Starfox Adventures och Starfox Assault till GC... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Spelet verkar ganska tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Spelet verkar ganska tråkigt. Har man 3-4 kontroller kan det vara kul....(På VS alltså....)Annars ska man garanterat inte köpa det.. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Har alldrig gillat Star Fox spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Nintendo lärde sig göra 3D spel genom det på nåt sätt :P Och jag har spelat det med 4 spelare och det blir festligare då. Te x så ser man inte bygnaderna om man inte går/flyger/åker närmare så om man tittar bort en sekund så går/flyger/åker man in i det :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 på multiplayer ska man ta ett skepp och flyga inte så högt upp och sen så ska man trycka på Z (så man står längst fram på skeppet) och skjuta motståndaren på marken med machin-gun ^^ (eller bazoka saken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 vadå dåligt? jag tycker det är väldigt bra. ett grymt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Falco_244 Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Spelet är väl roligt om man är flera stycken, men annars inte. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg