Mezox Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Vilket är ditt svåraste spel? ag menar inte nu bara svår att göra sakerna utan ett spel kan vara svårt på olika sätt t. ex. klura ut var man ska gå. Klura ut vilka vapen/magier man ska använda på vilken vägg eller vilket djur. Vara långt. Bara vara svårt. Vilket är dit svåraste spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Pac-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Pac-man Jag pratar int om fuska.se-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Pac-man Inte jag heller <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) Pac-man Pac-Man, svåraste spel?Vilken konsoll? Varför är den svår? Redigerat 18 Juli 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Konsoll: NES Det är säkert inte svårt för dej, men jag suger totalt på det spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 det svåraste spelet är ju lätt urban karlsson. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) Jag har Pacman till mobilen & det går typ inte att klara, man dör typ altid EDIT: jag skickar en länk som ni kan ladda ner det från & sedan överföra till mombilen & ni har en sladd eller en BlueTooth grej till datorn: [Klicka här] Redigerat 18 Juli 2005 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Cs:s mot gubbar som har aimbot, wallhack, speedhack de ni! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 grim fandango !! gaah mardröm.... indiana jones, and the infernal machine är också svårt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Landa i CFS3. Inte för att själva flygplanen är bångstyriga, men TRÄD! Träd, träd överallt! Hopplöst! Man borde typ kunna kalla in ett kavalleri av gubbar med yxor, eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 pelle svanslös hittar 3kg morfintabbleter, dä spelet skulle säkert va skit svårt! ett annat spel som är redlöst svårt är snake! snake 1, man blir altid fundersam över hu mycke score man har och så dör man! precis 3 poäng ifrån rekordet, typ... föresten så lancerades pacman innan nes fanns! som en egen "konsol" typ ibörjan av 80talet, skit stor hit! (spel hals mani ytbröt så fler och fler sånna spel kom, typ tetris och sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.