Mezox Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 koranen upmanar visst till våld mot kvinnor, varför tror du massor av kvinnor flyr ifrån sina män, och hedermord? är inte det innom koranen också, jag blir arg när jag möter en ung muslim som inte fattar att koranen förtrycker kvinnor, och jag tror inte jag kan koranen mer än vad du kan vilket kanske gör att jag har en öppnare syn på koranen, koranen är skriven för att manipulera folk... och jag säger inte att alla muslimer är terrorister, det är bara en grupp av muslimerna som tolkat koranen på "fel" sätt och fått för sig att man dör för sitt land så kommer dom till himlen. fast koranen upmanar till våld det gör den, precis som första testamentet i bibeln gör, och jag är inte kristen eller muslim, och har inte något imot personer som är muslimer men därimot koranen Det jag fetmarkerat håller jag med om. De här grupperna är idioter som tror de gör bra att döda massa oskyldiga människor. Tror du att det är heligt enligt koranen att ha våld mot kvinnor? Nej, det är det inte. Jag vet att det finns vissa muslimer som överdriver fasst jag ska säga att starta våld är "haram" enligt koranen. Terrorister tror att de gör nåt bra för sitt land. Men det gör de inte. Ni ska veta att jag inte är glad för någon terrorattack och att jag hatar terrorism minst lika mycket som dig. Citera
The Balrog Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Det är bra, men ibland kan man känna att sånna muslimer som bråkar och uppför sig illa här i Sverige, inte vore lika resonabla som du Mezox, vissa kanske skulle vilja vara med i Al-qaida... Citera
Gäst Mujo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Skrivet 11 Augusti 2005 För hårdrock behöver man en bra musiker . För hiphop behöver man en dålig uppväxt . t.t Undrar varifrån du fått de :rolleyes: Citera
Bajen_jmp Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Skrivet 14 Augusti 2005 Bibeln uppmanar våld mot kvinnor lika mycket som Koranen i sådana fall. Läs din historia lite bättre. Bibeln är dessutom i princip likadan som Koranen på det flesta punkter. De är båda rörande överens om hur det såg ut innan Jesu födelse för att ta ett exempel. Citera
The Balrog Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 Nej, det är nog du dom ska ta och läsa på, många muslimska kvinnor måste ha huckle på sig fast än de kanske inte vill. Citera
Nain Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 vadå tvingas, jag skulle aldrig ha på mig nåt jag inte vill... Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Nej, det är nog du dom ska ta och läsa på, många muslimska kvinnor måste ha huckle på sig fast än de kanske inte vill. För att männen har bestämmt det...Om kvinnan hade fått lite rättigheter i dew muslimsla länderna så hade de sluppit ha på sig något de inte vill. Citera
Selene Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Jag tycker att ska kvinnor ha huckle så ska männen också hade. Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Jag tycker att ska kvinnor ha huckle så ska männen också hade. Ja, men som du kanske vet så kommer det inte att inträffa på de närmaste 20 åren. <_< Citera
Selene Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Nej jag vet, men det är väldigt löjligt att bara det ena könet har det när dom tror på samma gud. Citera
Apoca Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 bara att dom måste ha burkor och sånt skit på sig säger ju att koranen kränker kvinnor, kvinnor är snygga att titta på varför skulle man vilja förbjuda någon att se ut som dom gör för deras kön. koranen sux och det gör också bibeln, iallafall första testamentet eftersom det innehåller lika mycke skit om våld mot kvinnor som koranen gör Citera
Selene Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Apoca har jävligt rätt i det han säger tycker jag, inte för att jag tittar på tjejer, eftersom jag är en. Men det måste ju se mycket bättre ut utan burkan. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.