Hoppa till innehåll

Area 51 Undersökning Av Mujo


Gäst Mujo

Rekommendera inlägg

Man skulle egentligen bomba skiten så är allt avklarat. Inget mer AREA 51 som alla är så nyfikna på. De vill ju ändo inte säga något. De som jobbat där får ju inte sluta har jag för mig... Rätta mig om jag har fel.

 

De som bestämmer i Amerika vill ju få bort alla galningar. Men sen om man råkar gå för nära en liten byggnad som AREA 51 så börjar de skuta i alla fall :angry: Det är ju förjävligt. Då är de tillbaka där de startade igen. Ingen idé att bekämpa brottsligheten i Amerika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man skulle egentligen bomba skiten så är allt avklarat. Inget mer AREA 51 som alla är så nyfikna på. De vill ju ändo inte säga något. De som jobbat där får ju inte sluta har jag för mig... Rätta mig om jag har fel.

 

De som bestämmer i Amerika vill ju få bort alla galningar. Men sen om man råkar gå för nära en liten byggnad som AREA 51 så börjar de skuta i alla fall :angry: Det är ju förjävligt. Då är de tillbaka där de startade igen. Ingen idé att bekämpa brottsligheten i Amerika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som apoca har sagt så är det flyttat.. det är officiellt att den uttorkade sjön var area 51.. man kan ju se startbanan.. btw är det någon som tycker jag ska göra fler sånnahär.. dom värkar ju inte för populära

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

WARNING

 

AREA 51

 

Restricted Area

 

Its is unlawful to enter this area

without permission of the

Installation Commander.

Sec.21, International Security Act of 1950;50 U.S.C797

 

 

While on this installation all personnel and the property

under their control are

subject to search.

 

USE OF DEADLY FORCE AUTHORIZED

 

Så tror jag det står

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen tog det ett tags letande tills jag hittade dessa Psycho gröna ringar.. Naturliga.. det är upp till er.

 

http://img102.imageshack.us/img102/8430/45qf.th.jpg

 

Ännu en by med dessa gröna ringar... är det bara jag eller ser domhär bilderna manipulerade ut?? jaja vi letar vidare..

 

http://img102.imageshack.us/img102/8918/60cu.th.jpg

 

Nu hittade jag en uttorkad sjö (?) men det ser ut som en väg går rätt ner i sjön..

 

http://img110.imageshack.us/img110/1566/57aq1.th.jpg

 

om man följer en väg från denna by/flygfält/vad det nu kan vara så kommer man till ett gigantiskt fält/öken.. med dessa konstiga hålor/kullar..

 

http://img102.imageshack.us/img102/9870/73gf.th.jpg

 

Kan det vara några bukrar av något slag??!?

 

Det var allt från idag förhoppningsvis letar jag mer imorrn eller någon annan dag.. kanske blir det nån rysk bas eller något vem vet..

 

Om du är intresserad av att hjälpa mig hitta sånna här saker adda mig på msn på [email protected] då ska du vara seriös.. alltså inga småpojkar som frågar om jag vill spela pokemon med dom. om du lägger till mig måste du ha programmet Google earth.. om ni vill ha de ska ni inte fråga här utan ni ska använda google och söka

 

Thanks // Mujo

 

 

 

 

 

 

jag e intreserad av det har addat dig och har programmet.

 

 

 

ps jag kan se min skola och gatan där mitt hus ligger!!!

 

men det enda jobbiga e att det tar en j*vla tidd att streama så att det blir snyggt

Redigerat av Jimpa_93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

eeeh.. lol vad är Boo för ställe?.. aja men jag har google earth.. och det är lite kompliserat men hittade nå stor vit byggnad eller nått och skulle kolla om den petade upp som berg eller nått.. men den vägrar peta upp och inte ett berg så långt ögat kan nå... varför ens kunna böja bilden så man ser från marken när man ändå inte ser var det putar upp..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...