LaAD Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Kan ni skriva lite plus och minus med The Legend of Zelda: The Wind Waker? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 - spelet är ganska kort + förutom det så är allt bra med spelet enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Håller med Tidus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Minus: Kort och lite tempels Plus: Allt är bra annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Läs recensioner i recensionsarkivet så får du nog en bra uppfattning.. http://www.fuska.se/spel/gc/zelda_the_wind_waker/3735.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Minus lite tempel Plus bra grafik bra ljud och bra bossar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 +:Bra att man kan åka på hav än att bara vara på land som på Zelda på nintendo. -:Nja, jag vet inte jag tycker det är bra som det är. Hej Hej! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 + Ser rätt kult ut - Har inte spelat det, Vatten fobi <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 jag har inga minus om det allt är perfeckt tycker jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 -dålig grafik +bra musik och bra story Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 - spelet är ganska kort + förutom det så är allt bra med spelet enligt mig Jag tycker inte att spelet är kort.... :huh: Det är ju hur långt som helst.. Beror på hur bra man spelar första gången... Men det är hur kul som helst.. Ser inget som helst minus i det hela... / Zelda n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) - Kort, inte tillräckligt med Zelda-känsla. + Kul grafik, bra ljud, bra handling. Redigerat 3 Augusti 2005 av Phreak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg