Gäst GTA-PALLE** Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 jag undrar hur många år till fuska.se kommer att finnas 10 år till eller mer?????? :huh: B) :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Haha, vem vet. Men dom flesta forumen brukar läggas ner efter ett tag, då admin har så hårt arbete att han/hon kanske inte orkar hålla uppe, eller betala en sida. Men om admin gillar sitt jobb kanske jag kan tippa på 1 år eller 2. Vet inte, bara vilda gissningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Haha, vem vet. Men dom flesta forumen brukar läggas ner efter ett tag, då admin har så hårt arbete att han/hon kanske inte orkar hålla uppe, eller betala en sida. Men om admin gillar sitt jobb kanske jag kan tippa på 1 år eller 2. Vet inte, bara vilda gissningar. man undrar ju?????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 hmm. 1-2 år HÖGST. sen tar admin och skaffar sig ett liv. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 I hjärtat finns det alltid, vilket betyder att en annan lämplig person tar förmodligen över det.. <host>. Men jag skulle gissa på några år faktiskt, berors på hur omvärlden ligger till, om tv-spel och dataprylar inte är mode längre, då de höga halvhockeyfrisyrerna kommer tillbaks och folket sminkar sig, lyssnar på på discopop, införskaffar Sweet-affischer i rummet, har supertajta läderbrallor och börjar debattera om kärnekraft igen, då, då, tror jag det är dags att lägga ner.. På riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 men det kanske inte läggs ner alls, kanske bara att när inte admin vill mera så tar en annan över och sköter hans jobb.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 men det kanske inte läggs ner alls, kanske bara att när inte admin vill mera så tar en annan över och sköter hans jobb.. Det tror jag å :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 #21 kanske? eller nån admin känner isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Eller så säljer han sidan + domänen till den höst bjudande... Hoppas det aldrig blir så...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 nej det brukar inte bli så bra då. vi får väl se hur länge admin, vill/orkar/har lust till/vill/tycker att det verkar rimligt, att driva sidan. men sidan kan nog bli max 70 år till, om inte crona lever väldigt länge förståss :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Han är ju 86:a så... Det är ju faktiskt möjligt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 (redigerat) en 90 årig gubbe som äger ett av sveriges största spelforum :lol: sitter framför datorn hela dan och dricker jolt :P tänk er den synen! med långt, vitt skägg! Redigerat 27 Juli 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg