Hoppa till innehåll

Hur Måga År Kommer Fuska Finnas


Gäst GTA-PALLE**

Rekommendera inlägg

Haha, vem vet. Men dom flesta forumen brukar läggas ner efter ett tag, då admin har så hårt arbete att han/hon kanske inte orkar hålla uppe, eller betala en sida. Men om admin gillar sitt jobb kanske jag kan tippa på 1 år eller 2. Vet inte, bara vilda gissningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GTA-PALLE**

Haha, vem vet. Men dom flesta forumen brukar läggas ner efter ett tag, då admin har så hårt arbete att han/hon kanske inte orkar hålla uppe, eller betala en sida. Men om admin gillar sitt jobb kanske jag kan tippa på 1 år eller 2. Vet inte, bara vilda gissningar.

 

man undrar ju?????? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I hjärtat finns det alltid, vilket betyder att en annan lämplig person tar förmodligen över det.. <host>.

 

Men jag skulle gissa på några år faktiskt, berors på hur omvärlden ligger till, om tv-spel och dataprylar inte är mode längre, då de höga halvhockeyfrisyrerna kommer tillbaks och folket sminkar sig, lyssnar på på discopop, införskaffar Sweet-affischer i rummet, har supertajta läderbrallor och börjar debattera om kärnekraft igen, då, då, tror jag det är dags att lägga ner.. På riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GTA-PALLE**

men det kanske inte läggs ner alls, kanske bara att när inte admin vill mera så tar en annan över och sköter hans jobb..

 

Det tror jag å :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej det brukar inte bli så bra då. vi får väl se hur länge admin, vill/orkar/har lust till/vill/tycker att det verkar rimligt, att driva sidan. men sidan kan nog bli max 70 år till, om inte crona lever väldigt länge förståss :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en 90 årig gubbe som äger ett av sveriges största spelforum :lol:

 

sitter framför datorn hela dan och dricker jolt :P tänk er den synen! med långt, vitt skägg!

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...