Star-Basse Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 hmm till 64:a jag tycker Paper Mario är bäst till 64:a men vill du köra många bra RPG spel så tycker jag att du ska köpa dig en PS 1 till PS 1 fins det många fler bra RPG spel än till 64:a :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Köp Zelda OOT om du inte redan har det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 ok tack för alla tips... har skaffat båda zeldaspelen och papermario. papermario äger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Zelda OOT - bästa spelet genom tiderna. Köp det. Ne, inte om man följer alla officiella omröstningar då är det Super mario 64 som är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Paper Mario äger allt!!! :) Och som en solklar tvåa kommer Zelda Orciana of time. Majoras mask är sämst jag klarade det på en dag. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 mm OOT är helt klart bättre än majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Paper mario. Myket äventyr av olika slag ,olika klimat , olika mäniskor och hjälpa myket rolligt. Det finns myket mer i paper mario en det väldigt bra rollspel man lever sig nästan in i det väldigt bra. Allvarligt det är det bästa spelet jag kört på 64 tvåa oot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 27 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 jag håller med dej Gun Guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg