forum Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 (redigerat) jag skulle köpa fuska mynt via mobilen jag gjorde som det stog men fick ej några mynt men pengarna i mobilen för svan fuska .se suger dom lurar folk på pengarna vill ha till baka pengarna DÅLIGT Jadu, ett 'DÅLIGT' räcker. Redigerat 1 Augusti 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Hur länge har du väntat på mynten? Vad smsade du och till vilket nr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 du har sms:at fel. helt enkelt. eller så dröjer det. har sms:at flera gånger, andra har gjort det och nästan alla har fått sina fm. de som inte fått det har sms:at fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Fuska.se har en jättebra SMS-tjänst... Jag köpte Fuska-VIP, och man fick det nästan genast! På vissa andra sidor kan det ta upp till en vecka innan man får det man vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 bara ett halvår sen vintras och jag gjorde det som stog till rätt ställe så varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Kan du skicka exakt vad du skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Såhär ligger det till: forum har skickat fel eller forum försöker bluffa sig till gratis FuskaMynt, något vi aldrig kommer ge efter för. Vi har full koll på alla SMS vi får in pengar av och agerar därefter. Något SMS från forum har aldrig kommit in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Det var ett halvår sen han skickade det men han blev registrerad 21/7.2005 :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 jo visst men det var min vän eller rätare sakt min bror som sa det och han är så kallad för gurreb så kolla det du admin och han är även varnad så jag får väll skriva det här då och det vore kul om du inte snode pengar. hur gammla är ni frässten ? inte så gammla va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Hur gammal är du, med tanke på din stavning? 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 bara ett halvår sen vintras och jag gjorde det som stog till rätt ställe så varför ? varför postar du då en sånhär tråd? dessutom lät det mer som att du hade skickat ett sms efter som att du skiver jag hela tiden. helt omöjligt för en normal persom att fatta att det var din bror när du skriver att det var du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 ok. men det vore roligt om det kunnde fungera i alla fall eller ? lurad på pengar ej så roligt ungefär som att gå till ett köpsenter och dom slår fel så det blir hundra kronor mer. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.