Hoppa till innehåll

Köpa Fuska Mynt Via Mobilen

forum

Rekommendera inlägg

jag skulle köpa fuska mynt via mobilen jag gjorde som det stog men fick ej några mynt men pengarna i mobilen för svan fuska .se suger dom lurar folk på pengarna vill ha till baka pengarna DÅLIGT

Jadu, ett 'DÅLIGT' räcker.

Redigerat av NesseN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såhär ligger det till:

forum har skickat fel

eller

forum försöker bluffa sig till gratis FuskaMynt, något vi aldrig kommer ge efter för. Vi har full koll på alla SMS vi får in pengar av och agerar därefter. Något SMS från forum har aldrig kommit in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo visst men det var min vän eller rätare sakt min bror som sa det och han är så kallad för gurreb så kolla det du admin och han är även varnad så jag får väll skriva det här då och det vore kul om du inte snode pengar. hur gammla är ni frässten ? inte så gammla va ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara ett halvår sen vintras och jag gjorde det som stog till rätt ställe så varför ?

varför postar du då en sånhär tråd? dessutom lät det mer som att du hade skickat ett sms efter som att du skiver jag hela tiden. helt omöjligt för en normal persom att fatta att det var din bror när du skriver att det var du!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...