Mezox Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Det var 3 bankrånare som åkte till ett fängelse på en ö, kortare sagt "oflybar" de tänkte fly och byggde en båt av regnrockar. De lyckades fly från ön men hittades aldrig mer. Tror ni de lyckades? Det jag skrev ovan har hänt i verkligheten, men ingen vet var de tagit vägen. Tror du de lyckades eller tror du de drunknade? Tv-programmet "Mythbusters" bevisades att det kan ha hänt med rätt teknik. Vad tror du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Antagligen har dom väl drunknat, eftersom annars skulle dom ju bli efterlysta när dom kom fram? Jag tror iaf på att dom ar dött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Antagligen har dom väl drunknat, eftersom annars skulle dom ju bli efterlysta när dom kom fram? Jag tror iaf på att dom ar dött... De försökte fly till Angel Island vilket tv-programmet jag berättade var omöjligt.Men de hade möjlighet att fly till golden gate. Fasst, inte så smart att gå ur vattnet nära en storstad (tror jag iallafall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 visst dom kan säkert leva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 dom är döda nu iallfall, eftersom det händer typ på 40 talet, och dom var typ gangster bossar, och dom är typ 30-40 år åldern när dom åkte in, så dom är typ skit gamla nu, eller döda, vilket jag tror mer på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Alcatraz ligger väl ganska långt ifrån land? Jag tror iaf dom har drunknat.. annars är ju filmen flykten från acatraz great Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 JAg tror att dem kan ha lyckats faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 bara för att de är vår grymma värld vi lever i har de säkert lyckats.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 de kan omöjligt ha lyckats med nårra rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 De har druknat -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 de kanske, kanske kan ha lyckats om omständigheterna var rätt (t.ex. överbeläggning så de fick sitta i en obevakad skrubb). tror nog man drar sig undan om man är på flykt från ett sånt ställe. gissar att de levde några år efter den ev. flykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 jag tror att de lyckades! men de är nog döda idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.