nico Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) hm, här är en ganska klassisk lek om man sitter vid ett bord flera stycken. kan bli lite svårt på ett forum men försöker iaf. det hela går ut på att man ska packa en resväska till en resa. man ska skriva saker som man ska ta med sig. men man får inte ta med sig vad som helst. det gäller att lista ut vad man får ta med sig. det är bara att skriva något om du inte har listat ut det än. det kanske leder till att du kommer på det. och skriv helst inte svaret om ni har kommit på lösningen, skriv bara något du får ta med dig. jag tar med mig nougat Redigerat 4 Augusti 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 jag tar med mej: Min Kudde :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 det får du inte jag tar med mig nudelsoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag tar med mig en Näsduk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag tar med mig en rullgardin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 jag tar med mig en TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag tar med mig pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Mellanmjölk: det får du inte Simpsons: det får du inte Orangekola: det får du inte Tomi: perfekt för regniga dagar! glömde säga att jag tar med mig en nilkrokodil (fast inte en riktig, en uppblåsbar) Redigerat 4 Augusti 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Ok, en massa limpor då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag tar med mig en boll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Orangekola: det får du inte Tomi: det får du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag tar med mig säd så jag kan plantera då? :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.