Slasktratt Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Boten ska alltså, när man spelar Texas Hold 'Em, slänga ut 2 kort till vardera spelare, sedan varannat dött och varannat öppet, tills leken är slut? Eller hur många byten ska vi ha? Knackpokerbot finns att hämta från diskett iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 ääh, wtf.. vanlig hederlig poker... 5 kort,2 byten, och massa poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Då är det ju inte Texas Hold'Em :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 jag tycker Texas Hold´EM måste finnas med :P (det enda jag kan) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag tycker Texas Hold'em ska va med, det är bland dom få jag kan. Knackpoker vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Låter väl bra för dem som kan, klämma ut lite fuskamynt på andra... Själv kan jag ju inte spela nåt poker spel.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Man kanske kan köra 2sortes poker.... Första e att man kör om fm kanske?? Det andra e att amn bara kör för att ha roligt... Det låter skoj att kö påker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Boten ska alltså, när man spelar Texas Hold 'Em, slänga ut 2 kort till vardera spelare, sedan varannat dött och varannat öppet, tills leken är slut? Eller hur många byten ska vi ha? Knackpokerbot finns att hämta från diskett iallafall. Jo, men det låter ju bra. Så kan du la fixa Blackjack också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Blir det nåt av det här? eller går det ej att genomföra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Asså mina boter är klara och så, dom fungerar perfekt.. Sen är bara frågan om dom går att anpassa till sidan.. ? - Admin, some milk & cookies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Klarar mem att anpassa detta så får han en mövenpick choklatechip av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 härligt mellanmjölk.poker e grymt roligt speciellt texas hold em Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.