ELF Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 (redigerat) Jag har på sista tiden blivit farsinerad av nano tecknik och allt som har med robotar att göra. Detta kan vara ett intressant ämne att diskuttera. Jag lägger in alla länkar jag tycker är bra till olika sidor med nano tecknik. Gör det med så kopletterar jag min lista som jag gör så att det blir lätt att hitta för alla. www.hybridmedicalanimation.com Animationerna är med ljud www.nanotech-now.com www.foresight.org www.kurzweilai.net www.washingtonpost.com www.nano-catalog.com Redigerat 9 Augusti 2005 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Tror detta är ett mer passande forum för tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 (redigerat) när det står en terminator utan för dörren och mumlar om världens undergång.... då skall jag börja bry mej... EDIT: aaaargh, stav fel Redigerat 10 Augusti 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 (redigerat) guggo den va bra jag håller fullständigt med Redigerat 26 Augusti 2005 av kill for money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Det har du ju lite rätt i guggo. Men det jag tycker är intressant är det att nano robotarna kan hjälpa oss att överleva så länga ingen gör dom för smarta så att de lär sig själva lr att man beårdrar dom att döda någon lr börja bryta ner hela jorden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Helt rätt guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Det har du ju lite rätt i guggo. Men det jag tycker är intressant är det att nano robotarna kan hjälpa oss att överleva så länga ingen gör dom för smarta så att de lär sig själva lr att man beårdrar dom att döda någon lr börja bryta ner hela jorden :( Det är 2% att dom tar över oss,det är enkelt att skjuta ner dom med laser pansarvagn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 FisharMario jag tror inte vi har tekninken att gör laserpansarvangnar än så men orka bry sig den dagen då det står nån varelse från framtiden eller en främmande planet framför min dörr och mummlar nåt om jordens undergång så kommer jag ändå inte bry mig <_<:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 FisharMario jag tror inte vi har tekninken att gör laserpansarvangnar än så men orka bry sig den dagen då det står nån varelse från framtiden eller en främmande planet framför min dörr och mummlar nåt om jordens undergång så kommer jag ändå inte bry mig <_<:D men vi har inte tillräckligt utvecklade robotar heller, och den tiden det tar att utveckla tillräckligt bra nanorobotar den tiden tar det kanske att utveckla lasepansarvagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 FisharMario jag tror inte vi har tekninken att gör laserpansarvangnar än så men orka bry sig den dagen då det står nån varelse från framtiden eller en främmande planet framför min dörr och mummlar nåt om jordens undergång så kommer jag ändå inte bry mig <_<:D hmm......... kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Förlåt om jag stör, men vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Förlåt om jag stör, men vad är det? Vad är vad? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.