Trasheye Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 har haft mitt ps2 i 5 år snart.....tror inte garantin e kvar längre=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 fråga nån som vet? en sorbet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Hur renjör man lasern? För att min PS2 måste man starta-om ett antal gånger innan man kan spela spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 med en speciell skiva. finns att köpa på www.ginza.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Ok tack, men det kanske var lite dumt av mig att ställa en följdfråga. Om ni tycker det så säger jag bara sorry jag tänkte mig inte för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord_diablo Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 håller med släng den utt för den och köp xbox har haft det sen första dan funskar utan problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 håller med släng den utt för den och köp xbox har haft det sen första dan funskar utan problem javisst...med sladdar som smällter.....knappast......det måste ju gå o spela på den.....alltså det måste finnas bra spel...o det finns det ju tyvärr inte till X-box........ :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 alltså ge inte upp,det kanske behöver en lite villa efter alla spel du spela ps2 är jätte kul så ger inte upp,släng inte den. och till er andra: skärp e, xbox är en intakt bomb kan sprängas när som helst , det står i tidningar och i tv <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Mitt är ochså lite gammalt har haft min ps2a i 4 år nu men inget fel än.Har du tappat det i golvet kanske :blink: Jag älskar min ps2 :wub: Jag gillar mitt med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Kan man inte ta en blöt trasa och dutta på lasern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg