-=ARAGORNO=- Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 vad tycker ni är roligt här, när man bara går in på olika saker och prata med olika folk? vad är roligt egentligen? ingenting va? nepp, det kan det inte vara men varför det är ju som en klubb i en fyrkantig låda! Jag tycker att FUSKA.SE FORUMET är bra för att då kan man lägga in inlägg tex jag behöver hjälp på super smash bros melee. Och man kan möta andra männikor att träffa eller kommpisar. När jag bliv meddlem här så fick jag gäte mycke kompisar för ni är så snälla här. tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Jag tycker att det är bra att man får hjälpa andra och få hjälp själv och så att man får vänner på forumet. Men om du klagar så stick då vi kommer inte att sakna dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Det bästa är forumen så klart! I alla fall för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 men dt e nästan likadant som fuska.nu så det e det tråkigaste...:'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
proem Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 allt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag tycker att det är kul med forum Me too Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag tycker det är roligast med forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 det mesta e bra med forumet... Framför allt nintendo forumen... utan nintendo forumen hade jag aldrig blivit medlem... men nu finns ju dom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag vet inte vad som är bra med Fuska. Jag vet inte ens om jag tycker att det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 forumet,man måste ju ha mer poäng så att man kan skryta över alla andra :lol: JAG ÄR ALLVARLIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag tycker det roligaste är att träfa folk som är vänliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Det bästa med fuska.se är nog.. Gemenskapen och att kunna göra avatarer till andra tycker jag är roligt. Många medlemmar och framför allt för att sidan handlar om tv-spel vilket jag älskar =) Och alla är ju så sjysta. (Inte alla men dem jag känner bäst här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.