Goron_ Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Luigi's taunt är ju en attack, ingen bra attack men ändå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 jag gillar ljudet Upp+B han slår inte iväg istället drar han in fienden med svärdet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 om man kör 2 player & har slott ner lillebror (på spelet) så kan man göra taunt för att retas ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Vad händer när man dricker mjölken? Marios är väl den segaste. Eller Fox/Falcos special-taunts. Nåja back to topic... Tycker att både Y-Link och Link är asdåliga. Dom har sina styrkor och svagheter. Är hellre Y-Link, för hans smash-attack är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Links Smash attack är bättre. Och Young Link har flest frames i hans taunt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 fick han precis..han suger..:( roy e ganska bra .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Roy suger. Marth är mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 tycker du :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Det är så. Inte mitt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Man väljer sin egen favorit. Jag har tre stycken: Mario, Link och Roy (Marth också men mest Roy) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 mina är roy och pikashu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Man väljer sin egen favorit. Jag har tre stycken: Mario, Link och Roy (Marth också men mest Roy) :P Ja, Men de behöver inte vara bättre som karaktär för de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg