ouagadougo Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Vilka menar du? Menar du dom som bara finns i Sapphire/Ruby, så är ingen av dom nr 200. #200 är Rayqaza (nåt sånt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool murder Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 mm latias flyger runt överralt dem är mest yte på havet men spara din master boll Man ska använda Master Ball på den Lati som flyger runt i Hoenn. Det är lättare så. 8) det är bättre och spara den till rayqaza :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 e dom dära konstiga pokemonen några av dom 200???(dom man skulle ha gameshark till??? Om du menar Jirachi och Deoxys så är de #201 och #202. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 måste man ha dom för att pokédexen ska va helt klar??? (man ska ju visa en kille den när den är klar...är Jirachi och Deoxys två av dom då????) e dom de då har jag probleeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 måste man ha dom för att pokédexen ska va helt klar??? (man ska ju visa en kille den när den är klar...är Jirachi och Deoxys två av dom då????) e dom de då har jag probleeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!! Jag tror inte att man behöver dom. :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Det gör man inte. Man behöve bara alla de 200 andra Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 skönt... då behöver ja inte va orolig... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag har kommit till 4:e elit-fyran!Var jättenära 5:e... Det e väl bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 pokemon spelen på gba är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Datachip skriver en fråga var vänlig svara på hans fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag kan inte svara på svara på hans fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Det är komplicerat,så du får pröva dej fram:( För det var väldigt längesen. Prata med en massa folk! Då kanske det händer nåt! Hoppas det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg