Hoppa till innehåll

ruby & sapphire


Gäst 0012
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Men om man tänker på att dom gör så att sin egen pokemon svimmar tycker jag att den bästa attacken är Dynamic Punch! =)

 

Ja holler mä dej Jonash.. Fett grym attack ju.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså nu behöver jag hjälp.. Jag är i nån stad med varma källor och nåt sånt.. Det där förbaskade gymmet är ju fullt med dimma.. man ser ju inte ett sk*t.. hur kommer man till gym-ledaren?

 

Egentligen så ska man kunna se i gymet, det är ett fel i spelet. Vanligast är felet om man har spelet på datorn.

 

Jag har klarat ruby för några månader sedan och .... nu har jag sapphire och kan inte hitta till 4 gymmet , vart finns det ?

 

Jag tror det är gymet i staden med varma källorna (lavaridge town eller nåt). Du kommer dit om du åker upp på Mt. Chimney, besegrar Team Aqua (team magma i ruby) ocg går ner för Jagged Pass. Då kommer du till lavaridge. Om du inte kan se nåt i gymet så beror det på det jag skrev här ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså nu behöver jag hjälp.. Jag är i nån stad med varma källor och nåt sånt.. Det där förbaskade gymmet är ju fullt med dimma.. man ser ju inte ett sk*t.. hur kommer man till gym-ledaren?

 

Egentligen så ska man kunna se i gymet, det är ett fel i spelet. Vanligast är felet om man har spelet på datorn.

Det är inget fel! Det är tänkt att det ska vara dimmigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså på emulator om man har en så blir det dimit o visa grotor o 4 gymet det är störit fast jag klara mig så sen köpte jag till gameboy advance på första dagen när spelet kom jag spela 24 timmar om dan dyngnet runt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...