Rosenberg Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Endast på Sapphire! Efter du har klarat ligan så hittar du honom nästan var som helst. Han är som de tre legendariska hundarna. Det ska också finnas ett sätt på Ruby (utan att linka förstås), jag ska kolla igenom min guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 mm latias flyger runt överralt dem är mest yte på havet men spara din master boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 mm latias flyger runt överralt dem är mest yte på havet men spara din master boll Man ska använda Master Ball på den Lati som flyger runt i Hoenn. Det är lättare så. 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 master bol kan man fånga vilken pokemon som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Det går inte utan Gameshark. Eller på tourar. Man kan använda game genie ocj code breaker också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 ne man måste ha gameshark sorry det är bara att köpa en i utomland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 ne man måste ha gameshark sorry det är bara att köpa en i utomland Man kan också få Jirachi/Deoxys på tourar som MegaMartin sa. Det gäller bara att vänta tills Nintendo ger ut dem, som de gjorde med Mew och Celebi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 a de går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 can somone answer my....äh......kan nån svara på min fråga?????????? vilka opokemon finns inte på ruby och vilka finns inte på saphire??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 S=Sableye, Lotad, Lombre, Ludicolo, Lunatone, Kyogre, (Latias). R=Mawile, Seedot, ?, Shiftry, Solrock, Groudon, (Latios). Kanske glömde nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Den du skrev ? på heter nuzleaf. Sen är det så att vissa pokemon är ovanligare på det ena spelet än det andra, men finns på båda. Rättelse från ett av dina inlägg, goldenmew. Det går att köpa en game shark/liknande i sverige. jag har hört talas om en affär i stockholm som säljer såna. tyvärr vet jag inte vad den heter. Nån 08:a kanske vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 e dom dära konstiga pokemonen några av dom 200???(dom man skulle ha gameshark till??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg