Hoppa till innehåll

Lost!

Basse

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst The heroin

Jupp! Snart :) Ska bara kolla runt och svara lite där och här i forumet och stänger av datorn för att glo på en serie som handlar om folk med mörka hemligheter och experter på att spåra/jaga vildsvin (var de det före kraschen?)

Det finns många teorier om Lost. Några av dem är att; de hade egentligen dött allihop, men för att komma till dödsriket måste de slåss mot sina egna demoner.

Annan teori är att allt bara är fantasi som alla (rollerna) har tillsammans (alltså av någon mystisk kraft).

Vet att ett antal av jordens befolkning har redan sett hela serien, men de som inte sett hela än hittar på olika förklaringar kring serien.

Själv tror jag att det till slut kommer en räddningshelikopter (kanhända en båt också) och alla lever i all lyckiga dar.

Nåja, en trist teori.

Kanske ville regissören att den skulle få en asburt slut. En oväntat, något man inte tänkt på.

Kanske blir de kvar på ön i evighet och bygger upp en civilistion.

Clarie hittar sin baby fem år senare som nu är ett femåring (vem hade inte kunnat räkna ut det?)

Allvar, jag tror att Sayid lyckas få kontakt med dem på fastlandet och alla skriker, springer runt, jublar, kramar varandra och gråter floder.

Något i det stilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jupp! Snart :) Ska bara kolla runt och svara lite där och här i forumet och stänger av datorn för att glo på en serie som handlar om folk med mörka hemligheter och experter på att spåra/jaga vildsvin (var de det före kraschen?)

Det finns många teorier om Lost. Några av dem är att; de hade egentligen dött allihop, men för att komma till dödsriket måste de slåss mot sina egna demoner.

Annan teori är att allt bara är fantasi som alla (rollerna) har tillsammans (alltså av någon mystisk kraft).

Vet att ett antal av jordens befolkning har redan sett hela serien, men de som inte sett hela än hittar på olika förklaringar kring serien.

Själv tror jag att det till slut kommer en räddningshelikopter (kanhända en båt också) och alla lever i all lyckiga dar.

Nåja, en trist teori.

Kanske ville regissören att den skulle få en asburt slut. En oväntat, något man inte tänkt på.

Kanske blir de kvar på ön i evighet och bygger upp en civilistion.

Clarie hittar sin baby fem år senare som nu är ett femåring (vem hade inte kunnat räkna ut det?)

Allvar, jag tror att Sayid lyckas få kontakt med dem på fastlandet och alla skriker, springer runt, jublar, kramar varandra och gråter floder.

Något i det stilen.

Du har kanske rätt. Men det kommer att koma en andra sesång

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Själv tycker jag att såna här amerikanska uhmm ähh...vad heter det, serier. Skulle nog inte slösa min tid på att sitta framför TV'en och kolla på Lost även om jag fick betalt får det. (Beror på summan)

LOL

Hur stor summa? Hur "dåligt" är Lost?

Har upptäckt att man liksom inte längtar till nästa avsnitt, som man gjorde när serien började. Man vet ju alltid att när någon i serien upptäcker något nytt och fasanfullt, så slutar avnsnittet tvärt.

Kul. Hm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...