puma12 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Hej. Är det någon som vet vart det finns fler tjejer än Millie , Denise, Katie, Michelle? :cool: Tack Hejdå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Det finns väl bara de tjerna... eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 ok men hur får man tjejen som står uppe på ett tack å skjuter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Du menar Helena... man går till henne i blueberry (taket jämter ammunition) och tja pratar med henne. Hon gillar inte när man har många muskler. Det finns även en till flickvän Barbara som finns i en av ökenstaderna i LV hon står utanför polisstationen... hon gillar feta män. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 hehe Helena sa att jag hade för mycket muskler och frågade om jag åt steroider till frukost. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag har bara hittat hon denise. Var e alla andra? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Vad kan man igentligen göra då man fått 100% på en flickvän? Kan man få barn då eller gifta sig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ol_v Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 gå in på www.gtasanandreas.net . där ska det stå vart alla tjejer finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Tjerna som finns är. Barbara Schternvart Bor: El Quebrados vid parkeringen till polis stationen Gillar:Feta Män Är hemma: 16:00-06:00 Göra henne glad till 100%: En polis dräkt och du behåller vapen om du åker fast Helena Wankstein Bor:På taket nära ammunation Gillar:Klena män med lite muscler ÄR Hemma: 08.00-12:00 och 14:00-02:00 Göra henne Glad till 100%: en overall och gratis vapen. Katie Zhan Bor:i hillside parken mellan Cobra dojo och country clubben Gillar: stora och starka män Är Hemma: 12:00-00:00 Göra henne glad till 100%: En sjukhus dräkt. Michelle Cannes Bor: vid kör-skolan i San Fierro. Gillar:50% feta män med hög sex appeal Är Hemma: Alltid Göra Henne glad till 100%: En racing dräkt Mille Perkins Bor: I Prickel Pine över Las Venturas Men du möter henne i ett uppdrag. Gillar: Fina resturanger och dildos Är Hemma: 02:00-10:00 och 14:00-18:00 Göra henne glad till 100%: en gummi dräkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 riktigt bra guide där magnus_the_gamer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Asså katie är skit jag dejtade henne sen ville jag dejta henne igen men sen gick jag och sparade och sen när jag kom ut fick jag minus :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg