-=jedi knight=- Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Hur stannar jag på Stock pot Inn så att jag kan ge papper till handen i toaletten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Du ska få Anju's letter och så ska du ge det till han på toaletten, om det är stängt så kan du ta på Deku mask och flyga upp till bakdörren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Man kan ge vilket papper som helst har jag hört tack såmycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 väldigt schysst att ge viktiga brev till handen :P :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 en hand i toaletten? det trodde jag inte om zelda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 det todde inte jag heller om jag ska vara äligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 1. Man kan ge brev eller pappret man får av dekun. 2. Skriv det här i N64 zelda forumet!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 1. Man kan ge brev eller pappret man får av dekun. 2. Skriv det här i N64 zelda forumet!!!!!! Han kanske har det till Gamecube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Precis, Majoras Mask finns till Zelda Collection som är till GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Precis, Majoras Mask finns till Zelda Collection som är till GC. Det är det jag har ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 HAHA, den lät ju bra, "ge papper till handen i toaletten" HAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 HAHA, den lät ju bra, "ge papper till handen i toaletten" HAHA ...ehh, ha ha? Jag har också MM till GC. Det är det ända sättet att få tag i det nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg