Basse Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Tja, vilka spel har ni? Vilka spel är era favoriter. Jag har ca: 65 spel, efter som att spelen är så biliga så har jag köpt mig ett par. Mitt favorit spel är: Sonic 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jag hade ett sega för ett par år sen typ hade Sonic och något spel med en flicka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Min favvo är nog Micro Machins :) mycket roligt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Sonic 3 såklart :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag har bara NHL 93' :( men ska noga köpa några Sonic-spel tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 sonic 2 tycker jag är roligaste jag har bara 5 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag har inte många spel, men det jag tyckte var bäst var Marsupilami (typ det enda av mina spel jag aldrig klarat) och Sonic 2. Sonic är faktiskt dom enda riktigt bra pslen till SEGA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 B) Sonic 3 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Sonic 1 Flicky MJ Moonwalker :dance: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Sonic 2, kommer alltid slå allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlackHawk Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Sonic- spelen Street of Rage 2 Tojam and Earl 2== mycket roligt spel Batman Alladin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Jag tycker att sonic spelen är bäst med tanke på att det nästan bara fins skit spel till Sega Mega Drive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg