Gäst DonKeN Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Han frågade faktist hur han ska hacka hans skolas nätverk och frågade inte var ni har gjort med era skolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 men hur skickar man in virus jag vill veta jag skulle hacka hela gävla skolan off! ´vad jag skulle göra med skolan offf!!!!! jag hatar mitt lärare och mina elever jag går i 3:an och klass 3a och jag leker mest med 3b vi har en klubb i skolan vi slår alla i skolan fast dom som är större en oss men inte 15 åringar eller nåt sånt lärarna kan inte stoppa oss de säger till våra föräldrar och de säger åt oss men vi fortsätter och jag skulle vilja hacka hela skolan med mitt klubb Lol, vad jag stör mig på såna som du! Du skulle inte ens kunna hacka en biff! :meddum: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 ne va tråkigt jag ka nöja mig med att göra en auto run som öppnar porr sidor varje gång man startar datorn nån som kan prova att göra ett litet hack som gör så man ej kan stänga ner porrr sidan det vore coolt :D håller på i detta ögonblick att skriva ett litet virus som öppnar rå porr LoL :cool: dubbelposta inte! //nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag har inte gjort så mycket, bara accepterat alla sortes hemsidor. Men det är väl inte något hack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spider man Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 behöver man ett program för att skapa ett virus eller ska mn göra nåt annat :visslar: :rolleyes: :meddum: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Man kan komma åt cmd om det är låst med windows inte med ett program. Man skriver in ett kommando i kör och vips så är den upplåst. Ni som har MP3 spelare kan ju lägga in hjälp om cmd och sånt, så har ni lite kommandon plus lite annat smått och gott. Det där med att använda program för att göra virus. Det beror på vad du ska göra. Om ska skriva med C++ så måste du ha program, ska du skriva .bat så behövsa bara vanliga anteckningar eller wordpad. Det där med att göra så att någon eller flera får upp en porrsida låter skoj. Det skulle man göra med någin som man känner när den personen sitter i en annan datorsal på skolan :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Har ingen här något samvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Har ingen här något samvete? verkar inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 men hur skickar man in virus jag vill veta jag skulle hacka hela gävla skolan off! ´vad jag skulle göra med skolan offf!!!!! jag hatar mitt lärare och mina elever jag går i 3:an och klass 3a och jag leker mest med 3b vi har en klubb i skolan vi slår alla i skolan fast dom som är större en oss men inte 15 åringar eller nåt sånt lärarna kan inte stoppa oss de säger till våra föräldrar och de säger åt oss men vi fortsätter och jag skulle vilja hacka hela skolan med mitt klubb Får jag undra vad "Gävla" och "Offf" jag vet vad "Off" är men inte "Offf" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag stör mig på personer som Ahmad, som är så nördiga och säger, jag har värsta klubben med mina kompisar, vi kan slå ner alla i skolan, Skryt månsar... Och Ahmad, om du aldrig brytt dig när dina föräldrar pratat med dig så skulle du nog få en stödhjälp eller fått en prick för att du beter dig så dåligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 kan någon lära mig hur man gör!?!?!?!? :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 sluta fråga för dom stänger tråden då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.