TheUnnamed Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Warcraft 3 suger ! Köp Age of Empires III istället :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag tycker WC3 : Reign of Chaos är askul! är på UD campain nu, den med de 4 lvl 9 jättarna, det är svårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 personligen så tycker ja itte att warcraft 3 är ett höjdar spel men WoW deremot verckar va ett riktigt bra spel de ska iallafall ja köpa :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jo wow är mycke bättre än WC3, men han ville inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Vet nån hur man kan ladda ner det??? :) och behöver man båda 2 spelen cehos och frozen trons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 chaos* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) chaos* Det finns en knapp som heter ändra.... :blink: §1.3 Men jag tycker faktiskt att Warcraft III (INTE Warcraft 3) är mycket bättre än WoW, sen får fanboys säga vad dom vill. Redigerat 23 Januari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) chaos* Ja kan också påpeka att man kan skriva Warcraft 3, varför skriver man Wc3 isåfall?? <_< Redigerat 23 Januari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Age Of Empires 3 har jag avinstallerat för det va så tråkigt... men WC3 har jag haft sen det kom ut och spelar det fortfarande utan att tröttna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Warcraft 3 är rätt bra. Det är as bra story och bra musik. Det är värt att skaffa. Själv spelar jag inte mycket strategi men det är ändå ett bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 men e inte wow och warcraft 3 samma sak?? <_< :meddum: Eeh. Inte riktigt. Men köp Warcraft III. Det äger. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 själv tycker jag att wc3 börjar bli tråkigt fast wow verkar rocka fett!!!!!!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg