Dysfunction Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Och HAN ska prata om att VI är dumma mot homosexuela. Han får för all del komma och protestera med sina fula skyltar och se hur mycket vi bryr oss på en skala från ett till 10. Ska han protestera utan att bli gripen får han stå ute i skogen och skrika så ingen märker honom. Jag kan hålla med om att sverige kanske är lite hårt mot homos men han verkar ju helt twistad. Hrmm...du får gärna utveckla det där om de så kallade homosexuella. På vilket sätt är Sverige "lite hårt mot homos"? Han säger ju aldrig att Sverige är hårt mot dem, utan tvärtom. Phelps anklagar oss för att vara "bögälskare" och att vi har fördömt landet genom att gripa Åke Green pga hans homofientliga predikan. Tittar du längre upp på sidan finns ju länkar till Godhatesfags, godhatescanada och godhatesamerica. Twistad kan jag hålla med om att han är, men så är han ju nån sorts kristen überfanatiker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Jokinen:En lite sak bara homo betyder människa (så där lite petig som jag kan vara ibland) JAg fattar inte att han kan tycka så om vårat fina sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Jokinen:En lite sak bara homo betyder människa Ja, men det är även en förkortning av homosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Han bara sitter på sin stol med massa vindruvor >_>. Jepp, druvsocker är roten till allt ont. Jaha, vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 undrar om man blir varnad om man säger att man håller lite med honom. jag är emot homosexualitet (OBS inget personligt mot individer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Jag har inget emot homos,faktum är att jag j bryr mig om homos. Men om honom,jag fattar inte.Han blir jätteglad åt att flera svenska familjer dog.Den jävlen kan protestera om han vill,det hjälper ändå inte.Jag hörde om någon som sa att vi skulle dö eftersom vi var för SNÄLLA mot homos.Det är det ända dem tänker på.Men dem tänker inte på hur bra Sverige är på många sätt. Tur att min släkt i Amerika inte är sådana.Dem är jättesnälla och respekterar Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 jag tycker inte sverige är bra på såpass mycket... vi hade vart bättre om vi inte hade accepterat homosexualitet, haft dödsstraff, höger politik mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Homosexualitet försvinner inte för att man inte skulle acceptera det. Många saker kan ändras på det viset som människornas förutfattade meningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 (redigerat) jag tycker inte sverige är bra på såpass mycket... vi hade vart bättre om vi inte hade accepterat homosexualitet, haft dödsstraff, höger politik mm Vad skulle homosexuella få?, dödsstraff??:P Redigerat 23 September 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 capone verkar ha en del starka åsikter, men inga riktiga skäl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Stackare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Det finns faktiskt en kille i Amerika som tycker att vi är för snälla mot homos.Detta var väldigt konstigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.