xboxfreak Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 ja köp xbox jag har haft xbox i fyra år redan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Det är mycket billigare att själa :evil: Det gjorde jag och jag är nöjd :P . Nä, jag stal inget XBOX. Men det var svin dyrt när jag köpte det. 3000:- :( Ångrar att jag köpte skiten. funkar inte som det ska :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 aa, det är rät så bra. :rolleyes: fast köp typ nintendo DS också :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 altsså jag har redan DS förr var jag ett nintendo f*n men nu har jag insett att xbox har bättre spel nintendo spelen e för lätta X-BOX ROCKAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) vänta till xbox 360 om du har lite pengar annars klart att du ska köpa xbox oj såg inte att du redan hade köpt xbox Redigerat 3 Oktober 2005 av msxmsx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Neej, vänta tills Nintendo Revolution kommer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Nintendo är det enda som inte är värt att köpa...det e va jag tycker... De lever fortfarande på Mario och Link...men då e de det enda de har också.. PS eller Xbox! Utan tvekan.. Det enda som talar illa för Xbox är handkontrollerna..de är totalt värdelöst designade om man jämför med PS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Vi kan ju börja med att stava det rätt. Är trött på alla som skriver X box och X-box. Det heter Xbox det står på konsolen!! :) Redigerat 15 Oktober 2005 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 köp xbox 360 i stälet hopas, hopas att man kommer och kuna chipa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Nej jag tycker inte att du ska köpa X-lådan... köp PS 2 eller Gc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Köp Ps3 Det låter lovande och det ska vara betre grafik har dom sakt.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Spara pengar till en ny konsol som kommer komma snart :) Antingen xbox360 eller ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg