Guggo Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 lärde mig att laserdome är skojigt och hur man skjuter utan att strålen syns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jag lärde mig hur man konverterar tal från det decimala talsystemet till binära, hexadecimala och oktava talsystemet. <_> Fram och tillbaka mellan olika talsystem då. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Lärde mig om Judarna... :zzz: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Jag lärde mig om blommor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Har lärt mig att det finns såna där typer som kallas "utlänningar" och går o snor andras böcker -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jag lärde mig att Pang! Krach! och Boom! har en egen ordklass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jag lärde mig att möwe betyder mås på tyska :) Fattar evaporation,condensation,fractioner,Engelska,med mera p.s. tog mig 2 veckor att kunna,nu kan jag hella skiten. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Har lärt mig att jag ska gå Humanvetar programmet tills jag slutar 9:an. Skönt program ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Har lärt mig att jag ska gå Humanvetar programmet tills jag slutar 9:an. Skönt program ^^ Låter som en blandning mellan SAM och NV =S Aja, jag har lärt mig att lägga upp en blandat krets med parallell kopplingar och seriekopplingar inuti samt utanpå parallellkopllingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 denna vecka har vi prao... lärde mig iaf att det finns en himla massa mohammedar och folk med konstiga namn som inte står i postfacken (jag praoar på posten)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Jag har lärt mig att man blir hungrig om man äter kanelbullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Humtidum, kom precis hem från Gamleby där våran skola har slöjd, hemkunskap och bild :). Gjort en silverring och lagat lite grekisk kyckling. Herrej*vlans massa film och spel med polarna på rummet dessutom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.